Google+ boş mideye iki duble viski: Yaz (yine daktilodan dikiz)

31 Temmuz 2011 Pazar

Yaz (yine daktilodan dikiz)

Boxer, ter, kanepe ve daktilo başına geçtim yine. Bu sıcakta insanın gerçekten hiç bir şey yapası gelmiyor. Dün gün boyu vantilatör karşısına oturmaktan cırcır olup ossurdum zart zurt. Bugün de aynı terane...

İşler bu denli boka sarmışken, bir de benimle geçirdiği süreyi zaman kaybı olarak gören ve sanırım an itibariyle benden ayrılan bir sevgilim var ki tam bu cümleyi kurarken shuffle azizliğini yaptı ve B.B. King "Sabah uyandım. Akşam sevgilim beni terketti." tarzı bir blues klasiğiyle yapıştırıverdi cevabını. Şu anda hayatı altüst olmuş trajikomik bir miami sahili karakteri gibi hisediyorum kendimi. Üstüne üstlük yarın akşam altıda bir vizeyle boğuşacağım. Bütün bu sikko durumun ortasında neden kaldım diye düşünecek mecalim bile yok. O denli üşeniyorum işte. Ancak sanırım sıcak hava, sevgilinin terketmesi, beş parasız oluşum ve akşamüstü blues'un patlayıvermesi kulağımın dibinde, dedi ki bana, sen boşver.

Howlin' Wolf'un bir parçası vardı. Tam buraya yapıştırmalık bir giriş ile başlıyordu...

if you ain't got no money,

you got the blues...

Neyse, üstüne oturduğum kanepe, uzanmaya çok müsait... Biraz daha tembellik.

31.07.2011
m

ilgili şarkı:

Hiç yorum yok: