Google+ boş mideye iki duble viski: Kısa kısa notlar. Aa köşe yazarı mıyım lan?

14 Temmuz 2011 Perşembe

Kısa kısa notlar. Aa köşe yazarı mıyım lan?

Çok belirli konular dışında klavye/daktilonun başına geçerken aklımda ne yazacağım konusunda zerre fikir olmuyor. Başlıyorum ucundan köşesinden, geliyor gerisi. Bu yüzden de başlıkları hep en son atarım.

Eskisi kadar sık yazamadığımı farkettim. Daha doğrusu, eskisi kadar sık internette yazamadığımı farkettim. Bunun sebebi muhtemelen sonunda tamir ettirdiğim daktilo oldu. Onun başında yazmak genellikle daha keyifli. İçki perhizim olmasa viski ve röpdeşambrımı da giyip en nefret ettiğim aktörlerden Johnny Depp kılığına da gireceğim de yok, daha ziyade don gömlek yazıyorum şu an yaptığım gibi. Bir de bazen kahve oluyor masada, bazen ice tea. Ama hepsi o.

Kullandığım ilacın reklamını viral bir biçimde yapıyor gibi hissediyorum bazen. Dışarı çıkınca en fazla bir bira içtiğimde gelen "Sen neden içmiyorsun?" sorularına verdiğim cevap, bu "deli" halimi anlatırken blogda sebebinin ilaç olduğunu belirtmem derken hakikaten ünlenmiş olabilir bu alet.

"Ben geliyorum!" derken bile beklentiye giren ve gittiği şehirdeki insanların onun için hazırlık yapacağını zanneden dangalaklar çok fazla. Neden varlar onu da bilmiyoruz ki? Birader/bacım; sen geleceksin diye hiç bir şey değişmeyecek. Herkes yatıp uyuyacak. En fazla, ekstradan bir iki veya bir iki şişe içki daha içilecek hepsi o. Ne yapalım kırmızı halı mı serelim?

Konser biletlerinin fotoğrafını çeken dangalak gençliğe de kılım. Aslına bakarsanız bu gençliği az çok çözdüm. Daha önce bir takım -ötekileştirdiğim- sürülerle ilgili yazılar yazmıştım; linkleri (http://bosmideyeikidubleviski.blogspot.com/2009/04/universite-genclik-disiler-icin.html) ve (http://bosmideyeikidubleviski.blogspot.com/2009/04/universite-genclik.html). Gelgelelim, bu tipler Küçük Beyoğlu tipleri işte? Renkli Ray Ban Wayfarer(bende de var bir tane, simsiyah. Rezervuar Köpekleri en sevdiğim filmlerdendir çünkü. 90lar da kraldır) gözlük; Nikon pro fotoğraf makinası, Tiger ayakkabı, tayt kızların vazgeçilmezi; erkeklerin ise BlackBerry/IPhone ve Lacoste t shirt. Off, fabrika çıkışı sabit olan sabit fikirlilere fitilim.

Neyse, kustum bu kadar madem; doğru düzgün bir mevzuyla bitirelim. Köylülerin gelmesini istemediğimiz ve elitist bir oluşum olarak kalmasını dilediğimiz (ironi, bazınız anlamıyor) Google Plus kullanmaya başladım. Twitter ve Facebook'umu da aktif olarak kullanıyorum ancak G+ her ikisini de solda sıfır bırakacak şekilde tasarlanmış. Adresim budur, takip etmek isteyenler için: http://gplus.to/mahmutdonuk
not: evet başlığı da en son yazdım yine.

Hiç yorum yok: