Google+ boş mideye iki duble viski: Çok kısa bir altyazı geçmek istiyorum

8 Temmuz 2011 Cuma

Çok kısa bir altyazı geçmek istiyorum

Sizler, daha doğrusu bir çoğunuz; isminiz gizli, cisminiz gizli yazıyorsunuz çatır çatır. Sürekli drama, "kedi", otomatik modda kullandığınız fotoğraf makineleri, bir takım klişeler; ama en çok da -hepimizin bildiği- en çok satan "SEKS".

Tek bir şey söyleyeceğim. Açık açık yazsanıza. Çekinmeden, takma isimlerinizin ardına saklanmadan. Göğüs gersenize çevrenizin, ailenizin, patronunuzun veya üstlerinizin yazdıklarınız sebebiyle tepenize üşüşmesine. Yapamazsınız, ve yazdıklarınız için savaşmayı göze alamazsınız.

Kimine göre ben ilkelim, kimine göre egoist veya kibirliyim ancak sizin gibi "BOT" değilim. Bir bireyim, sanal değilim, her ay çağırdığınız eskort kadar "reel"im ve "saklanmıyorum." Belki hepinizden daha fazla sinir krizi geçiriyorum ancak hepinizden daha fazla "yaşıyorum."

Hiç yorum yok: