Google+ boş mideye iki duble viski: Güzel Bacaklar vs. Türk Kadını

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Güzel Bacaklar vs. Türk Kadını

Önce bunu yazdım:

"Bana bir fotoğrafta kullanılmak üzere bir çift bacak lazım.
Şaka değil, gerçekten.
2 ayda pert edilmiş hayatımı görüntüleyeceğim bir fotoğraf olacak bu. Daktilo, roaccutane hapları, ice tea ve adam asarmış gibi gamepadle asılmış boynumun yanında diri bir biçimde duracak bir çift bacak.

Selülitsiz ve uzun olanlar tercihimdir. Şaka değil ciddi bu.

Ve hayır, bacak sahibine sarkmayacağım söz veriyorum."

sonra da bunu döküldüm(ekşi sözlük'teki türk kızı başlığına)
"evet bu genellemeyi yapmaya bayılıyorum lakin yarım saattir bir çift düzgün türk bacağı(istanbul'dan) aramaktayım ve hakikaten nefret ettim türk kızından.

nasıl mı?
efendim bir fotoğraf mevzuumuz var. bir fotoğraf kompozisyonunda kullanılmak üzere, sütun gibi olmasa da selülitsiz ve uzun bir çift bacağa ihtiyacım vardı. sordum soruşturdum tüm listeyi gezdim yok, yok, yok!
biri der çatlak var bende,
biri der çok içki içiyorum o yüzden selülitliyim,
biri der benimkiler tombul...

tamam arkadaşım, çatlaklı selülitli tombul olabilirsiniz eyvallah da; bu makus kaderinizi değiştirmek için hiç mi çaba göstermezsiniz? göstermezsiniz gerçi nasılsa türk erkekleri etrafınızda pervane...

ve ardından gelen edit:
siyahlı beyazlı, şekilli şokullu cins cins bir sürü fotoğrafı olan; tam bir twitter sanatçısı olan bir hanımkızımızdan gelen yanıt ise çarpıcıydı: "çekilmem öyle foto""

Hiç yorum yok: