Google+ boş mideye iki duble viski: Yaran Facebook Konuşmaları pt. 1

20 Kasım 2008 Perşembe

Yaran Facebook Konuşmaları pt. 1

-Reha

lan

ordasın di mi

-Mahmut

hea

-Reha

olm bir rüye gördüm uyandığımdan beri gülüyorum

şimdi hacı rüyada işemeye gidiyorum

-Mahmut

ee :D:D
-Reha

giriyorum helaya hafif erekte olmuş halde

işemeye başlıyorum

-Mahmut

ee :D:D
-Reha

sanki delik hortum yanlara fışkırtırya suyu

aynen öyle benim aletin yan taraflarında delikler var

-Mahmut

:D:D:D:D:

puhahahahah
-Reha

çiş sağa sola fışkırıyoru

anladın mı
-Mahmut

anladım aq :D:D

iğrençsin lan :D:D
-Reha

ahaha

bu nasıl bir bilinçaltının eseri olabilir aq
-Mahmut

:D:D
-Reha

bi de ey sik

madem delindin

kan man bişey olur di mi?

yok

sanki etten değil lastikten

üstüm başım battı

aq

Hiç yorum yok: