Google+ boş mideye iki duble viski: -Sen kimsin ya?

27 Eylül 2011 Salı

-Sen kimsin ya?

bunu ben yaptım. şahitlerim var.
aslında böyle biri değilim. ama istediğimi alamadığım kadınlar konusunda hayvanım. böyleyim işte. zaten ben genellikle hayvanım da... aman neyse.

-alo?
-efendim?
-canım napıyorsun?
-iyi, sen? iş çıkışı yemekteyim.
-canım ben de okuldayım ne yapayım işte? çalışıyor musun canım?

"canım, canım, canım, canım... bu kadar çok sık canım kullandığına göre, ablamın arkadaşları veya akrabam herhalde. telefonunu niye silerim ki gerçi ben akrabamın? hımm, bu ya senem'dir, ya da esra'dır o zaman. gerçi meltem de olur. keşke temizlemeseydim telefon numaralarını. rus ruletine başlayalım o zaman..."

-esra ne istiyorsun?
-efendim?
-numaran kayıtlı değil de...
-haa öyle mi, peki o zaman!!!
-ya esra'sındır ya senem. ama ben oyumu esra'dan yana kullanıyorum.
-...
-daha önce de telefonu açtığımda sen kimsin dediğim olmuştu sana?
-uyku sersemisin falan sanmıştım!
-yok, silmiştim numaranı uzun zaman önce.
-anlıyorum. kusura bakma rahatsız ettim o zaman.
-önemli değil.

çat!

önümdeki arkadaşım yarıldı tabi.



Hiç yorum yok: