Google+ boş mideye iki duble viski: Beyin Kemirgenleri Bölüm: 18

26 Eylül 2011 Pazartesi

Beyin Kemirgenleri Bölüm: 18

-Oktoberfest'i İstanbul'a taşıyorlar diye kudurdu çıldırdı mal gençlik. Hiç gitmedim yurtdışına, bu yüzden Oktoberfest görmüşlüğüm de yoktur. Yuppie ve hipsterlarsa bu haberi duyunca çıldıran birinci kitle. Ama duyduğum, dinlediğim kadarıyla bu olay, milletin rahatlıkla ucuza bira içebileceği; olayın tamamen "bira" üstüne kurulu olduğu bir mevzu. Ancak KafePi tarafından düzenlenen organizasyona katılmayacağım barizken, üzerine bir de servis edilecek bira fiyatlarını/ölçütlerini düşündükçe hunharca gülüyorum. Ha bir de, birayla Gripin'in alakası nedir? Ağlayan Birol'u mu dinleyecek bu insanlar? Geçenlerde, bir arkadaş yakınıyordu... "Olmuyor abi işte, olmuyor! Türkiye'de yapılan hiç bir organizasyon, yurtdışında yapıldığı kadar etkili olmuyor!" Haklıydı, hak verdim ve sustum.

-Bazen bazı kadınlarla tanışıyorum internetten. Genelde başka şehirlerde oluyorlar ve İstanbul'a gelene kadar her gün çılgınca ilgi göstermemi bekliyorlar. Muhabbeti istedikleri koyulukta devam ettirmezsem de zaten İstanbul'a gelmiyorlar. Ama neden bu kadar ilgi? Ben ev arkadaşımla bile 2 gün üstüste muhabbet etmiyorum. Veya ailemi, en yakın arkadaşlarımı 2 gün üstüste aramıyorum laklak etmek için. Neden sana öğlen ne yediğimi anlatayım, veya neden senin kızlarla olan maceralarını gün be gün takip edeyim?

-Kobe Bryant geçti gitti İstanbul'dan. Sevdiğim basketbolculardandır. Severim bayağı. Dünya çapında da oyuncu şimdi yalan yok... Öte yandan Galatasaraylı'yım. Lakin Galatasaraylılar'ın Bryant parçalı giydi diye çıldırmalarını anlayamıyorum. Formalite bunlar işte, anlayın! Nike sponsor, getiriyor Bryant'a; reklamını güzelinden yapıyor, Bryant'a da veriyor üç beş bişeyler, Bryant da Sabri'yle fotoğraf çektiriyor. Nike, her iki tarafın işine gelecek bir şeyi başardı, tamam da; çıldırıp kuduracağımıza, 3 maçta kaybettiğimiz 4 puanı konuşsak olmaz mı? Oynayamadığımız futbolu konuşsak olmaz mı? Ama olmaz, illa bebelik, dilencilik edip Bryant'ı konuşacaksınız saatlerce. Galatasaray'a gelir mi? tartışmaları çıkacak... Bırak ya, sizin gibilerden taraftar veya adam değil; çekirdek çitleyen izleyici veya akşam bloguna maç analizi yapmak için pür dikkat; bağırmadan, çağırmadan; mal gibi maç izleyen tıro olur.

Hiç yorum yok: