Google+ boş mideye iki duble viski: Beyin Kemirgenleri Bölüm: 9

18 Ağustos 2011 Perşembe

Beyin Kemirgenleri Bölüm: 9

Sanal alemde hatun kovaladığımı herkes az çok bilir. Eskiden, gerçek hayatta kadınlarla tanışmak, veya amiyane tabirle "bardan kız kaldırmak" çok zor geldiği için ve bunu yapmaya utandığım için internet benim için cennetti. Şimdiyse tamamen üşendiğimden kullanıyorum interneti. Ha bir de millet evde tek başına otururken video oyunları oynuyor, bense yeni bir bilgisayar almış olmama rağmen, bambaşka oyunlar oynamayı tercih ediyorum. Sonuç olarak, bir kadının ensesindeki esans; bir Mage'in çükübik item(aytım diye okunmuyor, yazıldığı gibi okunuyor)inden çok daha fazla heyecan veriyor bana.

Gelgelelim, internet işe yarıyor mu? Eski tadı yok artık, sanırım dijital geliyor; veya B.B. King'in tabiriyle: "Thrill Is Gone". Fakat kimi zaman rastladığım bir olay var ki, hayattan soğutuyor.

Herkesle uyumlu bir gece geçirmek zorunda değilim. Veya her kadın benimle birlikte olmak zorunda değil. Bu konuda hepimiz hemfikiriz de, istediğimi alamadığım/aldığım ancak sadece bir kez görüştüğüm kadınları; tanıştığımdan farklı mecralarda görünce dımdızlak ortada kalıyorum.

Elim ayağıma dolaşıyor genellikle. Tamam, kimisi hala aynı, hiç değişmemiş ve bir geceden fazlasını istemiyorum da istisnalar kaideyi bozmaz be canım kardeşim. Artık ulaşılamaz olduklarından mı, yoksa gerçekten değişmiş olduklarından mı veya üçüncü neden, istediğimi elde edememiş olduğumdan mı; bilmiyorum ancak onları çok istiyorum. Hem de çok... Ve yine, yeni, yeniden; dımdızlak ortada kalıyorum.

Hiç yorum yok: