Google+ boş mideye iki duble viski: Beyin Kemirgenleri Bölüm: 11

28 Ağustos 2011 Pazar

Beyin Kemirgenleri Bölüm: 11

"Speak to me, of heroine and speed." diye başlar Homme'un, Harvey'den kavurduğu güzelim parça. Sevdiğim tek -medikal yönden- problemli kadını evine gönderdikten sonra sürekli olarak dinlediğim şarkıydı. Bilgisayarım çalışmıyordu, param yoktu ve o da gitmişti. Kötü zamanlardı size göre, ancak bana göre değil. Bok gibi bir hayat sürüyordum sürekli TV karşısında, ancak geceleri ev telefonumdan arıyordu. Hep bunu dinlerdim ve hep melodik bir "Speak to me." ile açardım telefonu.

Sonra, gitti.

Tanrılarla sevişmek nedir bilir misiniz? Veya ölümsüzlüğe ulaştıran orgazmı? Hani her gece, "İhtiyaç yani sonuçta." diyerek yaşadığımız cinsel ilişkiden bahsetmiyorum. Deliler gibi sevdiğiniz kadının size oral seks bile yapmadan sonlandırdığı ilişkiden de... Bahsettiğim, ten uyumu kesinlikle değil. Bahsettiğim, boktan bir parfüm reklamındaki gibi birbirini tamamlamak değil. Çünkü her zaman inanmışımdır; bunlar üç beş yüz bin dolar daha fazla kazanabilmek adına uydurulmuş deli saçmaları.

Bahsettiğim, tanıdığınız karşı cinslerin sadece küçük bir kısmının yapabileceği -fahişeler hariç- bir özellik. Burçlarla alakası yok. Tanımlayamıyorum belki, ancak demek istediğimi az çok anlamışsınızdır. Anlamadıysanız da, ileride anlarsınız.

Merak ediyorsunuz değil mi, yukarıdaki hikaye nasıl devam edecek? Etmeyecek. Evet pis herif, veya evet Tumblr insanı, devam etmiyorum. Sana istediğini vermeyeceğim, yani her zaman yaptığını... Cinsel tecrübelerimi en ince ayrıntısıyla beraber burada paylaşmayacağım. Bu da hikayenin, yani bu beyin kemirgeninin twisti olsun. Bu akşam neden yazdığımı da bilmiyorum, bu yüzden adı beyin kemirgeni ya?

Hiç yorum yok: