Google+ boş mideye iki duble viski: Beyin Kemirgenleri Bölüm: 5

4 Ağustos 2011 Perşembe

Beyin Kemirgenleri Bölüm: 5

birazdan yazacaklarım tamamen türkiye'deki siemens'in işleyişi(hatta gebze tesisi'nin işleyişi) ile ilgili olmakla birlikte, herhangi bir şekilde sosyal medyayı takip eden bir siemens yetkilisinin dikkatini çekmek ve siemens'in belli telkinlerle iyileşmesini görmek amacından ziyade; genç nesillere rehberlik etme amacıyla yazılmıştır.

itü elektrik mühendisliği bölümü öğrencisiyim. son stajımı bu yaz yapacağım. tamamen ailemin yaptığı baskıyla siemens te staj yapmayı kabul ettim. yoksa umrumda bile olmaz kurumsal firmalar, büyük firmalar, "aman kendini sevdir sonra çalışırsın burada hem"ler. gelgelelim, tamam dedim. yapacağım. kabul yazısı geldi siemens'ten her şey yolunda... daha sonra telefon açmam gerekti hangi tesiste staj yapacağımı duymak için, telefondaki bayan gebze dediğinde bile yılmadım ve sordum. servis mi alacak beni? şartlar nelerdir? hangi departmandayım?

cevap: bunların hepsini stajınızın ilk gününde sizinle paylaşacağız. sabah 10'da burada olun.

e okul departman istiyor? yok olmaz, şirket politikası ve karizması çizilir siemens'in. sırf bu yüzden okul yönetim kuruluna verdiğim dilekçenin altına not düşmek zorunda kaldım. "departman, şirket politikası gereği bıdıbıdı" allahtan her daim küfrettiğim itü bu sefer biraz insaflı çıktı da bunu sorun etmediler.

neyse, her şey tamam. okul staj komisyonu ve yönetim kurulu da onaylıyor stajımı. tek eksiğim bir belge. staj başlangıç ve bitiş tarihlerimi gösteren, siemens tarafından yazılmış bir kabul belgesi. bir de nasıl giyinmem gerektiğini soracağım altı üstü...

günlerdir arıyorum. ya yetkili kişi değil de yetkili kişinin asistanı cevap veriyor, ya kimse cevap vermiyor, ya da yarım saat gibi bir süre bekledikten sonra telefonu kapatmak zorunda kalıyorum.

kurumsal, hem de çok...

3 yorum:

Ercan dedi ki...

Ne zaman başlıyor stajın?

Ercan dedi ki...

Ben Yusuf Kalkavan'dan ercan.Ben de tarih dışında bi bok bilmiyorum da ondan sordum sanada.

Ercan dedi ki...

eyvallah mahmut