Google+ boş mideye iki duble viski: Beyin Kemirgenleri Bölüm: 4

2 Ağustos 2011 Salı

Beyin Kemirgenleri Bölüm: 4

Tiksinç bir akım daha başladı bu aralar. Zamanında şunu yazmışım;
http://bosmideyeikidubleviski.blogspot.com/2009/04/universite-genclik.html

ve tabii ki şunu;
http://bosmideyeikidubleviski.blogspot.com/2009/04/universite-genclik-disiler-icin.html

İşte burada bahsettiğim klişeleri abartıp, üzerine biraz daha koyarak, en genel tabirle farklı olduğunu düşünen(ki bunu bir zamanlar hepimiz düşünmüştük de daracık pantolonlarımız ve 2011 yılında kareli/damalı Vans ayakkabılarla beraber bir kombinasyon yapıldığına hala inanamadığım bıyıklarımız yoktu) fakat birbirinin aynı olan iğrenç gençlerimizin genel adı buymuş. Ben de yakın zamanda duydum.

Öncelikle, lütfen fular ve kemik çerçeve gözlüğe(numarasızını takanını gördüm şahitlerim var) lütfen konsantre olunuz. Bunlar, bir hipsterın olmazsa olmazları. Bazen aklıma, sırf bu yüzden; Lord of the Flies filmindeki, domuzcuk karakterinin gözlüğünü ezen piç çocuk geliyor ve aynısını hipsterlara ben yapmak istiyorum.

Farklılıklarıyla ilgili bir dipnot daha geçeyim, ekşisözlükte okuduğum kadarıyla, farklı görünmek için yabandomuzu gezdireni bile varmış.


Öte yandan retro görünmeye çalışma çabası ve "Retro süperdir yeaaaaa" denmesi esastır. Evet, eskiden iletişim konusunda biraz daha kuvvetliydik, internet dar etmemişti hayatlarımızı bu denli; buna katılıyorum da, karşımda oturmuşsun arkadaşlarınla beraber ve elindeki Blackberry ile bir saattir MSN'e giriyorsun, bunu da farketmiyorum sanma.

Bir de bu arkadaşların (erkekler için konuşuyorum sadece) İtalyan Modası'na kendini kaptırıp; loose fit şort, efil efil esen gömlek (Umut Sarıkaya'ya selamı çakarım), Tiger ayakkabı ve uzunsa arkadan daracık toplanmış saçlarla gezeni var ki, bana bunlar daha ziyade evrimleşmiş veya olgunlaşmış Hipster'lar gibi geliyor. Nişantaşı'nda bol bol görebilirsiniz.


Örneğin buyrunuz;
(Burada bıyıklı ve kemik çerçeve gözlüklü bir herif ve yanında dudakları büzüşmüş iki hatunun fotoğrafı vardı. Lakin hatunlardan biri arkadaşımdır ve diğer iki "hipitip" başının etini yemişler sabahtan beri. Ben de kaldırdım fotoğrafı kız daha fazla çıldırmasın diye. Ha bir de blog'un uçurulma ihtimali söz konusuymuş, değmezmiş bu yüzden)

Hıyar diyip sallayacağınız bir tip. Kızlardan bir tanesi eski alışkanlıklarından vazgeçememiş hala(dudağını büzüyor). Renk tonlarına dikkat. Çünkü bir hipster'ın vazgeçemeyeceği şey, bu tonlamadır. Photoshop'tan ziyade Picasa, GimpSuit gibi basit bir programla elde edilebilir bu tonlar.



Buradaki hıyarağalarına özellikle dikkat çekmek istiyorum. Dikkatle bakın. Yanlış görmediysem birinin boynunda tespih var. Farklı olma çabası tamam da, tespih ne lan? Tespih ne?! Ayrıca, gözlüklere dikiz. Birinci fotoğraftan tanıdık geldi mi?


Çocuğum olsa eve almam. O derece...




Ehe, bak bu hoşuma gitti. Zaten fotoğrafların bir kısmı google çıkışlıydı da, bunu söylemeyi unutmuşum... Hipsterlar, her şeyi ilk ben buldum havasına sahiptir.

Not: Yakında bu verdiğim linkler ölecek, toprağa karışacak, toprak olacak, çiçek açacak, sonra bir arı gelecek... Neyse..

6 yorum:

İlkerVatansever dedi ki...

ne kadar yüzeysel bi insanmışsın lan kim gaz verdiyse sana blog yaz diye onu öldürüp ilkokuldan tekrar okumaya başla.

Heath dedi ki...

Çok gereksiz ya. Bu insanlarla dalga geçiyorsun, sen kimsin acaba ? Southpark'taki WOW oynayan herif falansındır eminim.

Sıkıcı.

Alp dedi ki...

Facebook'tan tanıdığın, arkadaşının arkadaşı olan bir insanın resmini, kendisinin izni olmadan kullanman, Hizmet Şartları İhlali dahilindedir ve bu kapsamda report edildin. Blog'un kaldırılması gibi bir ihtimal mevcut, tabii bunun yanında o insanlara karşı bir utanç yaşayabilecek durumdaysan, o daha da eğlenceli olacak. :)

Alp dedi ki...

Teşekkürler, böylece şikayet etkisiz hale gelecektir zaten, haberin olsun.

Adsız dedi ki...

Hadi bunlar mal da sen nesin birader? Bir hafta uğrama şu bloguna sonra tekrar oku şu yazdığını. Yorumlara yazdığın yanıtlarla Hasan Cihat Örter'i de aratmıyorsun, İnternet sana göre bir yer değil.

mct dedi ki...

tipler harbi baya rezilmiş, haklısında esasen eleştirilerde. hele dışarda ki hayatı biraz biliyorsan bu gerzekler cidden varlıklarıyla bile rahatsızlık verebiliyorlar insana. ama sonuçta bu blog da aynı amaca hizmet etmiyor mu. birileriyle bunu paylaşmanın sana getirisi ne yada tatmini yoksa sende mi farklı olma çabası içindesin. aslında öylesin cümlelerinin hep devrik olması bile bunu gösteriyor, aslında herkes öyle ben bile bunu bi amaç için yazıyorum ki yoksa banane olması lazımdı ama sen bu blogu açmakla daha büyük bir çaba içine girmişsin daha salak yerine koymuşsun kendini. olayın ne mantıklı bir cevabın var mı