Google+ boş mideye iki duble viski: Beyin Kemirgenleri Bölüm: 6 Aynı bok, farklı gün ama benim için değil, senin için; fahişe

7 Ağustos 2011 Pazar

Beyin Kemirgenleri Bölüm: 6 Aynı bok, farklı gün ama benim için değil, senin için; fahişe

evet güzel görünüyorsun. muhtemelen seni döven bir eski sevgilin var, diz çökmüş pozisyondasın karşımda çünkü müstakbel eşine bakire olduğunu söyleyeceksin. bir kilo makyajın cilt kanserine sebep olabileceği konusunda hiç bir fikrin yok ve bakımlı olmak ile makyajlı olmak arasındaki farkı bilmiyorsun. ah, duyamadım, yine mi facebook'unu kapattın? ben duyamadım belki şimdi ama sen hiç anlamadın, facebook'unu kapatman kimsenin umrunda olmadı. araba mı, hayır yok bu yüzden seninle arabaya atlayıp riddim'e gitmeyeceğim, sen benim ayağıma yürüyerek geleceksin. rimellerin sadece ağlarken akmıyor, bana yalan söyleme. duygusal bir andan ziyade, cinsel iki üç dakika geçirdin; iri bir göbeğin altındaki küçücük penisi elinle arayıp, ağzınla okşayarak. ne gözyaşların, ne duyguların, ne dostların, ne ilişkilerin, ne de hayatın gerçek; farkında mısın? bir yalanı yaşıyorsun, yarattığın bir yalanı. sonuç ne mi? yalanının ortaya çıktığı an değil de; yalanın bacaklarının arasına girdiği an farkedeceksin bazı şeyleri ama yine başa döneceksin. yeni bir erkek, yeni bir göbek, yeni bir araba, yeni bir penis, belki bir iki kutu vazelin ve sabaha kadar dans. evet, saat 7. toplu taşıma da başlamıştır. şimdi ağzının kenarındaki meniyi silip o evden çıkabilirsin.

Hiç yorum yok: