Google+ boş mideye iki duble viski: Akşamdan kalma tesirli metropol notları 20

30 Aralık 2012 Pazar

Akşamdan kalma tesirli metropol notları 20

Çok arkadaşım yok. Seçici olduğum değil, ancak deli olduğum söylenebilir. Eh, herkes istemez delilerin etrafında dizilmeyi. Dolayısıyla arkadaşlarım da fazlasıyla arıza, benim gibi. Ancak en azından sorgulayan, araştırabilen adamlar. Araştırdıkları şeyler bomboş olsa da, kesin yargıya çabuk ulaşmadıkları için; aramızda dağlar kadar fark varken bile iyi anlaşabiliyoruz.

Farklılıklarımız bir kültür mozaiği yaratıyor, gibi "ılık" bir ifade değil bu. Mozik falan olduğumuz yok. Sadece geyikteyiz genellikle. Ancak "iyi gün dostu" gibi de değiliz. Kaç kez hamallık yaptığımızı, birbirimizin amele işine koştuğumuzu bilirim.

Bugün bir tanesi sevgilisinden ayrıldı. Ağır tabii onun için. Fazla ağır hatta. E "Olacağı varmış kanka..." diyecek halimiz yok. "Buyur gel." dedim. "Yanımda Dumrul var." dedi. "O da gelsin." dedim. Bakarız makarız, biraz yokuş yaptı.

Aradan beş on dakika geçti. "Geliyor musunuz yani şimdi?" dediğimde "ılık" olmadığını bir kez daha kanıtladı. "Dolaba buz koy." Koymam mı ulan buz, itin olsun senin buz. Bir büyük şişe vodka almışlar. Dadandık...

Ancak arkadaşımın geçtiği süreç, benim de yakın zamanda içinden değil de; teğet olarak atlattığım bir süreç vardı. "Sevgililik müessesesi." Ucundan atlatmadan önce sormuştum; "Neden sevgili yapıyorsunuz lan? Niye başınızın ağrıyacağını bile bile ilişkiye başlıyorsunuz? Aklım fikrim almıyor..." Gerçekten de almıyordu. Ben, sadece birlikte olduğum kadınların, veya beni "arkadaş" olarak gören ancak sahiplenen ve başkasıyla birlikte olmam fikrinden nefret eden kadınların dizginleri ellerinde tutma çabalarına bile gelemiyorum. "Neden sevgili olayım ki biriyle?" diye düşünüyorum.

Aranızdan bazıları çıkacak ve "Sevince güzeldir her şey." gibi saçma sapan bir sav atacaktır.

Sevin, sevmeyin demiyorum ancak biliyorsunuz sonunda kan, ter ve gözyaşıyla biteceğinizi. Biraz hafiften alın, uzun zamandır yalnız olduğunuz için saçma sapan bir karar vermeyin. Olur mu? Basit bir denklem, standart bir mekanizma.

İyi geceler ve iyi yıllar.

http://www.youtube.com/watch?v=mQVmqGdkmHY

Hiç yorum yok: