Google+ boş mideye iki duble viski: Depozitolu şişelerin iadesi ile alınan yedi bira

14 Mayıs 2013 Salı

Depozitolu şişelerin iadesi ile alınan yedi bira

Dün kısa bir muhabbet geçmişti arkadaşla aramızda. Sosyal medyadaki tüm hesaplarımı neden kapattığımı anlayamadığını söylemişti. Bense çok üretken olduğumu, kapattığım hesaplar sayesinde bol bol dizi izleyebildiğimi söylemiştim. Evet, çok yararlı oldu, çok üretkenleştim.
Bugün...
Bitirme projemin yarısını yazdım neredeyse. Biraz nefes alıp keyiflenmek için bilgisayarın başına geçtim. Uzun zamandır bilgisayar oyunu oynamıyorum. Big Bang Theory'nin bölümlerini ise çatır çatır izliyorum. Farklı bir şey yapmak istedim. Bulamadım, aklıma farklı bir şey de gelmedi. Kararsız, aval aval ekrana bakarken buldum kendimi. Ekşisözlük'teki hesabımı aktive edip, Ekşi Duyuru'ya şunu yazdım:
"Okul bitince İstanbul/Fulya'daki evimi kapatacağım için ev eşyalarımı satıyorum. En göze çarpanlar/en temel olanları temmuz sonu bırakabilirim. Kapora bırakırsanız sizden başka kimseye de satmam. (temmuz sonu ev boşalmış olacak)

(iletişim için; morningglorywine@hotmail.com)

*bir sürü kıyafet, (erkek, 191 boyundayım, çoğu xl, bedenimi bilmiyorum ancak 85 kiloyum) parça başına 1 ile 5 lira arasında satacağım ilgilenen olursa.
*bir adet küçük kitaplık, 180 boyunda, 50 cm genişliğinde yaklaşık olarak, 20 lira.
*bir dolu yorgan, yastık,  tanesi 10 lira.
*çarşaf, nevresim, kılıf vs. (yine bir dolu var) tanesi 5 lira.
*üç adet aynı renk, metal iskeletli sandalye. (açık bej) tanesi 10 lira.
*bir dolu bardak(su bardağı, çay bardağı, kupa, viski bardağı, shot bardağı, vodka bardağı, bira bardağı, şarap bardağı, vs) içki bardaklarının tanesi 5 lira genellikle, su ve çay bardakları ile nescafe muglar 1er lira.
*bir adet çaydanlık, demliğiyle beraber 10 lira.
*bir adet eskiler eskisi tv ünitesi. raflarından biri kırık. bedava.
*bir adet tippa s daktilo, 250 lira. bakımı gerekiyor, onun dışında gayet çalışmakta. 
*bir adet eski, çalışmayan, mini televizyon, 8 pilli falan olması lazım, adaptörü de mevcut ancak radyosu bile düzgün çalışmıyor=10 lira.
*bir adet tam fonksiyonel, havada karada çalışan, 2007'de alınmış philips müzik seti=50 lira.

temel eşyalar:
*bir adet vantilatör, 20 lira.
*bir adet çizim masası, ikea marka, fazlasıyla büyük. bilgisayar ünitesi gibi kullanabilmek için klavyeliği vs de var. 50 lira.
*bir adet açılır kapanır masa, plastik, standart, 20 lira.
*bir adet çift kişilik, 200 cm boyunda, 150 cm genişliğinde yatak, (sandıklı bazası, yatağı, her şeyiyle işte 150 lira.)
*iki adet açılır kapanır igdaş çekyat (biri bordo, biri hardal rengi, bildiğin maklube yenilecek çekyattır bunlar)tanesi 50 lira.
bir adet kahve masası (ikea) üstünde, boyutlarına göre kestirdiğim camı da var. 30 lira.
*iki adet gardrop. iki gardrobun da birer kapağı yok, çünkü kapak oturtma yerleri yalama olmuş durumda. 30 lira tanesi. biri çam ağacı,bayağı ağır ve büyük, öteki bildiğin temiz kullanılmış normal gardrop.
*camlı vitrin, üst kısmı dairesel; 20 lira.
başucumda duran küçük komidin; 20 lira.
*bir tane eskiler eskisi çekyat. bedava.
*bir adet yüz havlusu. 5 lira. (kahverengi ya da turuncu renklerimiz mevcuttur)
*bir adet kahve makinası, 10 lira. (sinbo marka)
*bir adet su kaynatıcı, 5 lira.
*bir adet sinbo marka, garantisi devam eden tost makinası, 5 lira.
*bir adet arçelik, no frost buzdolabı. ön panel göstergeleri yeşil olanlardan, 50 lira.
*iki adet çamaşırlık,  tanesi 10 lira. (çamaşırlık=çamaşır asmak için)
*bir adet çamaşır leğeni, 5 lira.
*bir adet arçelik çamaşır makinası, 3119s model. 80 lira.
*bir adet plastik iskemle, 1 lira.
*bir adet plastik 50*50 sehpa, 1 lira.
*bir adet sarı, açılır kapanır sandalye, 5 lira. (hafif)
*tencere, tava, teflon vs bir sürü var. tanesi 5 lira.
*tabaklar, tanesi 1 lira. (porselen, cam, plastik fark etmeksizin)

"alana şimdiden hayırlı olsun." "


Ardından bir durgunluk oldu. Bir tane bile entry girmedim Ekşisözlük üzerinden. Canım iyice sıkılıyordu. Twitter'ımı açtım. Can sıkıntımda bir azalma ya da artış olmadı. OKCupid'den kadınlara salça olmak istedim, yattığım veya benimle asla yatmayacaklarına dair yemin eden kadınlar vardı. Ne bok yediğimi bilemeden, tekrar kapattım iki hesabı da.
Telefonumu kurcalayıp yatabileceğim kadınlara ulaşmayı denedim, o da olmadı. Hiç biri istemedi. Sonunda Ryan Horne'dan Terrible Tommy'yi açtım, dinliyorum.
Canım sıkılıyor bu ara... Hem de çok...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

saç kurutma makinesi lazım ya yok mu

Adsız dedi ki...

sen kekliyo musun yoksa ciddi misin :D

Unknown dedi ki...

tabii ki ciddiyim. saç kurutma makinası da var. buradan ulaşabilirsin. morningglorywine@hotmail.com