Google+ boş mideye iki duble viski: Trene bakan öküz misali; sürüler ile insanlar

5 Nisan 2011 Salı

Trene bakan öküz misali; sürüler ile insanlar

Ne kadar nefret ettiğimi, insanlığa duyduğum öfkeyi az çok farketmişsinizdir çoğunuz. Kimi sordu, neden? diye. Kimi yaftaladı, asosyal diye. Umursamadım, ikisini de...
Ama bazen bu öfke öyle bir alevleniyor ki, haftasonunu evde geçirmek, dışarıda sürtmekten daha fazla keyif veriyor. Hem de tahmin edemeyeceğiniz kadar haz duyuyorum bu durumdan.
Basit bir adamım, basit zevklerim ve basit keyiflerim var ki hayatımı daha da basitleştirebilmek adına, kurtulduğum internet erişimine sahip cep telefonundan, 3310'a geçtim. Bir sonraki aşama da muhtemelen bilgisayarımdan uzaklaşmak olacak lakin sıkıntı şu ki, ben ne kadar basit ve sadeye odaklansam da, düşüncelerimi ve küçük beynimi uzaklaştıramıyorum, alıkoyamıyorum düşünmekten.
Mojito... O.C. isimli California gençik dizisi yayınlandı, bölümler devam etti ve kezban kızlarımız, abazan erkeklerimiz balıklama daldılar bu işe. Çok sevdiler mojitoyu. Tat? Yok hayır... Yaptığı kafa? Yok hayır... E neden içti gençik mojitoyu? Tatsız tutsuz bir şeydi diyeceğim, tamam yorum yapmak istemiyorum o konuda. Sonuçta zevk meselesi de sidikteki alkolden daha az alkol oranına sahip, naneli maydonozlu boktan bir içkiydi. Neden sevdiniz biliyor musunuz mojitoyu? Delinin biri bir taş attı kuyuya, bir anda ünlendi ve mojito içmek havalı bir hal aldı.
Geçtik. Günümüz modasına gelelim... Jaggerbomb. Öksürük şurubundan farksız Jaggermeister'ın enerji içeceği içinde servis edilmesi. Kaç para bilmiyorum İstanbul'daki barlarda. Şunu biliyorum sadece, çok içtim, çok sevdim(shot veya kola-limon-buz karşımıyla denediğimde) ancak benimle beraber içenler beğenemememişti, şimdi o beğenemeyenler gittikleri her "üniversite gençik" barında jaggerbomb içiyorlar. "Kafası çok güzel." diyorlar... Bırak şimdi, at kafası... Caka satmaktan başka derdiniz yok, gerçekten. Ayağa düştü mojito veya jaggerbomb demek değil derdim. İsterse bütün dünya bunları içsin. Mojito'dan tiksinirim zaten, Jaggerbomb'u da sevmem, shot içerim Geyikli Şişeden içkiyi; ancak bu birbirini takip etme, birbirine özenme ve "çok eğleniyoruz!" romantizmi var ya, bitiriyor beni. Yiyin her boku, tanrılaştırın yaptıklarınızı, putlaştırın tükettiklerinizi ama bu tarafa geçmeyin, çünkü bu tarafta ben ve ordum, ıslak haydarla bekliyoruz sizi...

Hiç yorum yok: