Google+ boş mideye iki duble viski: Kadınlar...

26 Nisan 2009 Pazar

Kadınlar...

ablamla aramızda bir işbirliği var. tabii ki bu durumdan şikayetçi değilim. sonuçta sadece çamaşırları asıyor ve bulaşıkları yıkıyorum. o da karşılığında yemeği yapıyor, temizliği yapıyor, alışverişi yapıyor vs vs. cin gibi cin... gelgelelim bugün çamaşır asarken düşünmeye başladım. her hafta evde 2 posta çamaşır yıkanıyor aynı gün içerisinde. mahmut da paşa paşa balkona çıkıp bunları asmakla meşgul tabi.
as as bitmiyor, ama çamaşırları asarken de gözüm takılmadan edemiyorum. yıkanan çamaşırlar arasında 3 5 boxerım, 5 6 çift çorabım, spor malzemelerim ve maksimum 1 pantolonla 2 sweat shirtüm oluyor. gerisi full ablaya ait. çeşit çeşit bodyler mi dersin, pantolonlar, etekler, şortlar mı dersin... hayır anlamadığım 1 haftada nasıl bu kadar çok kirli çıkarıyor bir bünye. lan diyorum acaba elinde ne var ne yoksa saatte bir değiştiriyor da sonra bu yüzden mi bu kadar çok çamaşır asmak zorunda kalıyorum ben. veya nispet mi yapıyor bana...
açtım baktım gardrobunu çamaşırları astıktan sonra. bunun 5 katı kadar daha kıyafet var. ulan dedim kadınların alışveriş merağına lafımız yok, bilimadamları tarafından ispatlanmış bir olay da, bir gün giydiğini ertesi gün giymemek de doğal mıdır e *mına kodumun isviçreli bilim adamları?!
anlayamıyorum... gerçekten... anlayan birisi varsa çıkıp söylesin, nedir derdiniz?!
haftasonu annem bizdeydi. ilk gün dışarı çıktı, bir geldi elinde bir dolu incik cıncık, bok püsür, t shirt cart curt.
tamam alıyorsun onları da, hayatında daha ne kadar çok kullanabileceksin ki? aldığın t shirtü maksimum 3 ya da 4 kez... incık cıncığı, boncuğu boku püsürü belki kullanmayacaksın bile. IKEA'ya gitmişti bir ara yine ablamla annem. hiç bir şey almadan gelmişler sözde... bakıyorum poşete. IKEA kalemleri, IKEA notlukları, mumlar, buz kıracağı, bir de kitabı dik tutabilmek için kullanılan bir hede.
bir buz kıracağı eksikti bizim evde... en büyük eksiğimiz buz kıracağı.
hani paso kokteyl yapıyoruz ya, lazım tabi... okuldan çocuklarla evde rakı içerken bile ihtiyaç duymadık, muhtemelen ablam da hiç kullanmadı. neden aldınız sorusuna da indirime girmişti cevabını verince karşı taraf, babam lafa atlamıştı "sizin bu aldıklarınızı ada(3 yaşındaki kuzenim) oyuncak niyetine bile oynamaz"...
zorsunuz kadınlar... gerçekten zorsunuz...

[ bir gün sonra gelen edit]: an itibariyle buz kıracağı almayı eve gelen elektrik ihtarnamesinde görünen borcu ödemekten daha fazla önemseyen ablam sebebiyle yine evimden olmuş bulunmaktayım.

1 yorum:

raa dedi ki...

okuldan çocuklar mı olduk şimdi? sik kafası!