Google+ boş mideye iki duble viski: Bir kadın arıyorum...

28 Nisan 2009 Salı

Bir kadın arıyorum...

yüzünü veya fiziğini tam hatırlayamadığım... sivri esprilerine ve hazır cevaplılığına hayran kaldığım...

neyse baştan anlatayım iyisi mi...

bir arkadaşla okulda çay çorba demleniyorduk. havaların da ne olacağı belli değil malumunuz. bende de dünden kalma, kalın sweat shirt falan var. yanıyorum tabi deli gibi. [gerçek anlamda] e napalım dedik bari bir tshirt alalım kampüs içindeki boyner'den. [o kadar zenginim ki, hava değişirse diye kredi kartımı yanımda taşıyorum.] neyse gittik biz boyner'e. gözüm hemen bir timsah t shirtüne takıldı, üstünde kocaman harflerle TARLABAŞI SEXNICAL UNIVERSITY yazıyordu. hemen denedim üstümde, beğendim, kasaya yöneldim. kasadaki t box prezervatiflere takıldı gözüm, limonlu ve elmalısı vardı. o sırada arkadaş da arkamda sanıyorum... döndüm arkamı hehehehehe dedim. meğersem bizimkisi gitmiş kadın parfümlerini koklayıp "oah" diye orgazm oluyor. arkamda da bir kız. tatlı bir şeydi... hayatında ilk kez prezervatif görmüş abazan bir ergen olduğumu düşünürcesine;
-alabiliyorsun onlardan biliyorsun di mi? dedi.
-biliyorum da bakınıyorum ben yahu.
-ahaha biz de bakınıyoruz.
-yok ya t-box'tan kafama göre bir şey bulamıyorum. belki bunlar olabilir, diyerek prezervatifleri gösterdim.
-onlar kafana göre değil bence başka bir organına göre.
-veya başka bir organın kafasına göre, diye hayvan bir cevap verdim.
gülüştük birazcık. ama verdiğim cevap o kadar hayvancaydı ki, "aras!" diye bağırarak arkadaşına seslendi. bense malladım tabi... o mallıkla parfüm koklayarak orgazm olan arkadaşımın yanına gidip, neden beni yalnız bıraktığını sordum.
-bak bu çok güzel, cevabını alınca kafa gitti adeta.

nihayetinde gittiler, biz de aldık t-shirt'ü çıktık. umarım bir daha görürsem hatunu, yüzünü hatırlayabilirim.. özür dilemek ve tanışmak için bir fırsat diye düşünürken, yok lan hayatta hatırlayamam. şimdi bile hatırlayamıyorum baksana.

neyse işte böylece bir hayvanlık hikayemin daha sonuna geldik... siz siz olun, prezervatiflere karikatür muamelesi yapmayın bundan sonra...

Hiç yorum yok: