Google+ boş mideye iki duble viski: Ulan hayatımızda hiç bir şeyi beceremedik... Low life olmayı bile...

2 Mayıs 2009 Cumartesi

Ulan hayatımızda hiç bir şeyi beceremedik... Low life olmayı bile...




geçen geceyle ilgili...

evden sigara almak için bile çıkmaya üşenen gençler olarak, kaldırdık başımızı ileriye...
zorlu bir maratona girdik, fat boy slim'den "right here, right now" eşliğinde...
arkadaş maratonu tamamlayamadan sızıp kalınca, ben de devam edemedim tabi. yoksa kesin içerdim.

aklımızda kalan tek anektod ise, bakkalın önünden geçemeyeceğimiz oldu. biraları alırkenki muhabbet:
-selamın aleyküm abi, biz şimdi sana 10 tane depozitolu şişe vereceğiz.karşılığında da bir kasa bira alacağız.
-nasıl yani?
-yok yani üstüne para da vereceğiz ama kasasını da istiyoruz biranın.
-tamam gençler. ne oldu parti mi var?
-yok valla biz içeceğiz.
-oha. tamam yarın isterim ama kasamı.
-rahat ol abi yarına kasa elinde. depozitolarıyla birlikte.

dolayısıyla lowlife olmayı bile beceremedik.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

olsun herşeye ramen güzel manzara çıkmış..

rancorous dedi ki...

Wacken de geçirdiğim unutulmaz 3 gün geldi aklıma. Her gün bir kasa bira içiyordum. Abartmıyorum. O kadar çok içince sarhoş olmuyorsun. Ayık da olmuyorsun. Çakır keyif de değilsin. Çok değişik bir ruh haline bürünüyorsun. Ve bu ruh halinden çok hoşnutsun :) Böyle bir moda girmeniz dileğiyle.. :P