Google+ boş mideye iki duble viski: Gereksiz Diyaloglar Kuplesi

6 Mayıs 2009 Çarşamba

Gereksiz Diyaloglar Kuplesi

Okulumuzda İTÜfest adı altında bir festival düzenleniyor her sene... Pek tutmadım, pek sevmem... Farklı isimlerle de karşımıza çıktı, Sporfest gibi... Genelde sahne alan isimler Türk pop camiasının önde gelen isimleri. (Kim ne derse desin) Duman, Nev gibi... Bu sene de Manga, Tarkan, Nev ve Duman'ı getiriyor organizatörler. 25 Lira öğrenci bileti... Tarkan da televizyonlara çıkıp açıklama yaptı "en ucuz İTÜ'ye geliyorum" şeklinde... Bana ne ulan tohumuna para mı saydım?
Gelgelelim bu konuda beni en çok sıkan olay, uzun süredir muhabbet etmediğim veya benimle selamı sabahı kesen kızların;
-Canım yarın Duman sizin okuldaymış, uğrayalım mı yanına?
-Canım Duman geliyormuş sizin okula Tarkan'la birlikte, biz de sizin festivale geleceğiz.
şeklindeki mesajları. Cevaplamıyorum elbette. Nasıl olsa gitmeyeceğim festivale, ve sadece Tarkan konserinde tokmakçısız kalmak istemeyen, fortçulara karşı bir amguard aradığı için bana ulaşan kadınlarla işim olmaz zira.

İkinci en çok sıkan diyalog ise, dövmelerim olduğunu bilen herkesin "Ne kadara yaptırdın? Ben de yaptıracağım." şeklindeki diyalogları... Hiç birinin de yaptırdığını görmedim. "Ne yaptıracaksın" diye sorduğumda cevap vermekte güçlük çeken bu organizamların hayat felsefesini anlamakta güçlük çekiyorum gerçekten. Benimle muhabbete girmeye mi çalışıyorsun? Pek sanmıyorum. -hiç de eskisi kadar öyle olmadığım halde- Benim kadar asi olduğunu göstermeye mi kasıyorsun? Belki olabilir ama bu da 2. planda bir çözümleme. Nedir peki amaç? 18 yaşını geçtiğin için her şeyi deneyecebilecek kapasitede olduğunu düşünmen ve bunu dışa vurman mı?
Dövme ayağa düştü edebiyatı yapmayacağım, seviyorum dövmelerimi de, dövmecileri de... Ama insanları sevmediğim doğru olabilir. Death'ten Misanthrope mu dinlesem ne yapsam...

1 yorum:

rancorous dedi ki...

Dişi cinsiyetinin temel amacı erkek cinsiyetini kontrol altına almak ve kendi amacı için kullanmaktır. Bu yüzdendir ki pop müzik konserlerindeki abaza, entellektüel üniversiteli gençlikten korunmak için seni kurban seçmişlerdir. Kendilerine gereken ve hakettikleri yanıtı verdiğin için kutlarım.

Dövme konusunda da sana katılıyorum. Bana da soruyorlar ne kadara yaptırdın ben de yaptıracam diye. Ama hepsinin amacı hava atmak ve senin dövmen "cool" ben de "cool"um etkisi yaratmaktır. Dövme yaptıracak adam fikir almak istiyorsa dövme yaptırdığın yeri, hijyeni, profosyonelliği ön plana alır ona göre soru sorar. Ama ne yazık ki çevremizde zıpçıktılar çok olduğundan, bunlarla karşılaşmak ne yazık ki kaçınılmazdır.