Google+ boş mideye iki duble viski: Teşekkürler...

10 Mayıs 2009 Pazar

Teşekkürler...

her ne kadar hitlerin yarısını ben oluşturuyor olsam da, 3000'e doğru ilerliyoruz. şimdiye kadar siteye giren, okuyan, eden herkese teşekkürü bir borç bilirim.

yeri geldi, ota boka 3 nokta koymama tanıklık ettiniz ve beni sırf bu yüzden çok duygusal, veya çok edebi bir adam sandınız.

yeri geldi, kendimi yerin dibine; itin götüne soktum bunu bir tebessümle karşıladınız.

yeri geldi, ona buna laf soktum, sevindiniz, güldünüz eğlendiniz, beni içinizden biri olarak gördünüz.

çok teşekkür ederim her şey için. yazılara devam edeceğiz elbet, ancak bu saçma sapan teşekkür etme ve kendimi bir internet mahir, bir sezen aksu forumunun mahmut'u sanma seansına başlamamın bazı sebepleri var. sözlük olsun, last.fm olsun, facebook olsun her yere reklamımızı yaptık ve iyi/kötü feedback'ler aldık elbet.

"sen roman yaz abi", "heyecanla takip ediyoruz" gibi tepkilere kısaca "eyvallah" demekle birlikte, gelelim kötü reaksiyon veren arkadaşlara...

onlara göre kendimi bir bok sanmakla birlikte dünyaya tepeden bakıyor, herkesi eleştiriyor, bunu yaparken de kendimle çelişiyorum. bakın arkadaşım, tek tek açıkladım anlamadınız. lakin iki yazı okuyup da, ironi ve dalga geçme içerikli genellemelerimi görüp de üstünüze alınmanızı ben size söylemedim. ben lafı ortaya koydum, gerçekten öyle olsanız arkadaşım olmazdınız ancak hakikaten benzer karakterlere sahip olanlarınız varmış. özellikle de "kadınlar" ve "üniversite gençlik" başlıklı yazılarımı okuyup yüksek dozajda öfke içeren tepkilerinize (misal, kendini bir bok sanıyorsun) tek cevabım, diğer yazılarımı da okumanızdır. ulan kendimi bir bok sansam, sosyomat'ta gördüğüm taş bir hatunla otobüste karşılaştığımda, elimdeki poşet sebebiyle duyduğum utancı sizinle paylaşır mıyım? veya tanıştığım gün alkolün etkisinde inceden yazıldığım kızın lezbiyen olduğunu duyduğumda hissettiklerimi sizinle paylaşır mıyım? okuyun ulan birazcık. tamam son yazılar ekstrem düzeyinde agresiflik, öfkenin dışa vurumunu taşıyabilir ama bu benim kendimi bir bok sandığım anlamına gelmez.

tüm blog ahalisine saygılar, buradan anneme, babama, iskenderun'da askerlik yapan arkadaşım emre'ye, gültepe'de omegle.com alemlerine akan reha'ya ve tüm türkiye'ye selamlarımı gönderiyorum. (kameraya el sallama efekti)

haydi, kalın sağlıcakla.
Yorum Gönder