Google+ boş mideye iki duble viski: Boğaziçili Öğrenciler ve Standartlar/Yönetmelikler

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Boğaziçili Öğrenciler ve Standartlar/Yönetmelikler

Bugün böyle bir şeye rastladım:
http://www.youtube.com/watch?v=xPBRFKisLXg

AXE deodorant standını basan Boğaziçili öğrenciler. Feminist topluluk...
Aslında orada olsam, ben de yapardım aynı şeyi. Lakin orada bulunma sebebim tamamen şiddet ve kaos olurdu. Zihniyet umrumda bile olmazdı.
Feministlerle bir alıp veremediğim olmadı, ancak tencere tıngırtısına ayaklanan Boğaziçi kadınlarına her daim mesafeli yaklaştım. "AXE" reklamları kadını metalaştırıyor diye tepki gösteren Boğaziçi öğrencilerinin aynı tepkiyi bir çok Billboard üzerinde vermesini dilemek benim adıma çok basit bir dilekti. Sonuçta bu, sadece senin kampüsünde gerçekleşmiyor; bu yüzden de yaptığın hareketi tamamiyle samimiyetsiz buluyorum bacım.

Ayrıca, bu da video ile ilgili yaptığım yorumdur:


3 4 sene önce, türbanlı öğrencilerle birlikte yürüyüp "biz beraberiz, yaşasın kadın hakları" diye bağıran bu çok modernler, aradan vakit geçince biber gazı yediklerinde ne gördüler? birlikte yürüdükleri türbanlıların yanlarında olmadığını... tiksiniyorum bu modern halinizden; düdüğünüzden, vuvuzelanızdan ve cinsiyet tabanlı özgürlüğünüzden. bu zihniyetinizin size ne getirdiği de bariz ortadayken özellikle...

Hiç yorum yok: