Google+ boş mideye iki duble viski: Gündemdeki her olaya tepkili Türk genci...

23 Eylül 2010 Perşembe

Gündemdeki her olaya tepkili Türk genci...

Çok var bunlardan.

Sana veya bana göre pozitif veya negatif fakat tamamiyle aptalca, bir tepki gösteriyor. Sallıyorum, TÜPRAŞ özelleştirildi. Hemen, "TÜPRAŞ ÖZELLEŞTİRİLİYOR, DEVLET DE BUNA GÖZ YUMUYOR!" propagandaları yapılır, nereden mi? Tabii ki de sanal ortamdan. Hatta direkt adres vereyim, Facebook üzerinden.

Ulan tepki gösteriyorsun tamam, ben de tepki veriyorum ona da tamam. Ama anlamadığım bir konu var, siyasi gruplarla kapladığın Facebook sayfanda, beni de "ARKADAŞLARINI DAVET ET" butonu üzerinden neden alet ediyorsun sanal tepkine?


Herkes çok duyarlı, herkes süper vatandaş... Halbuki herkesin yaptığı tek şey, bir elinde s.ki, öteki elinde mouse, "refresh" butonuna basmak. Hah, o gruba gir; şu gruba gir. Referandum öncesi "HAYIR!" içerikli gruplar açılmıştı çok net hatırlıyorum. Bir iki tanesine de davet edilmiştim yine bu "tüm arkadaşlarını davet et" zigası sebebiyle...

Aktivite var mı? Tabii ki yok! Giriyorsun o gruplara, yaptığın tek şey; grubun duvarına bir şeyler karalamak oluyor. Daha sonra dönüp bir kez bile bakmıyorsun. Hoş, baksan da değişen hiç bir şey yok. Page miydi şu güzide sözlerin sahibi: The Song Remains The Same?

Bir de, 29 Ekim'de hepimiz "Türk Bayrağı'nı profil fotoğrafı yapalım" durumu var ki o apayrı bir konu. 29 Ekim'de her biriniz, yakınlarınızdaki bir kutlamaya katılsa milyonlar sokakta olacak ama milletin ipinde değil. Taslaklar tabii ki bunlarla sınırlı değil, "Atatürk'ü seven bir milyon kişi bulabilirim", "Apo'dan nefret eden 1 milyon kişi bulabilirim", uzar gider. Bul, bul allahın belası onu da bul.
"Oh, buradan vatani görevimi yapıyorum" mantalitesiyle sizin gideceğiniz yeri söyleyeyim; bir çöp evin içinde, yalnız öleceksiniz.

Velhasılı kelam, bu yazının sonunda şu iki linki vermeden geçemeyeceğim;
Arkadaşlarla kurduğumuz grup (nihilizm bazen gerçekten çok eğlenceli): http://www.facebook.com/group.php?gid=291102749934&ref=ts

Dahil olduğum ve en sevdiğim grup
http://www.facebook.com/group.php?gid=13919775300&ref=ts

Hiç yorum yok: