Google+ boş mideye iki duble viski: Aşık olmaya aşık olan erkek modeli

15 Haziran 2009 Pazartesi

Aşık olmaya aşık olan erkek modeli

bazı adamlar vardır. aşık olmazlar kimseye, aşık olmaya aşık olurlar. gönül adamı denir bazen bunlara, bazı kadınlarsa bu tip adamların duygusal olduğunu düşünür...

gecemi aydınlatan ateş böeceği misalidir bu adamlar. sıradan bir insan kimi zaman bir kadını güzel bulur sadece dışarıdan bakıp. ama sadece güzel bulmak, beğenmektir yaptığı... bunlarsa kadınla daha iletişime geçmeden, karşı tarafın sadece ilişki konusunda değil, genel olarak tutumunu, davranışlarını, konuşmasını ve dünyasını anlamadan hoşlanırlar. medeni cesareti ve iyi bir ilk adımı olanlar "o"nunla tanışma fırsatı bulur, bu meziyetlere sahip olamayanlarsa pek bir ilerleme gösteremezler.

ancak tünelin sonunda ışık, sürecin sonunda ilişki olsun olmasın, belli bir süre avarel gibi gezer bu adamlar. yanlış anlaşılmasın aşk sarhoşu değil... bildiğin avarel. "abi kız şöyle", "abi kız böyle" şeklinde olur genel dertleşmeleri bu süreç içerisinde. tamam abicim, anlıyorum, kızı beğeniyorsun da neden "ben bu kızdan hoşlanıyorum" gibi iddiali bir cümlenin altına imza atıyorsun? belli ki tek gecelik bir ilişki veya fuckbuddy olmaktan öte; dilberle, uzun süreli bir ilişki peşindesin fakat "o"nunla ilgili bildiklerin "o"nun saç rengi, göz rengi, belki yuvarlak vücut hatlarından öteye gitmiyor.

"kendine gel" de diyemiyorsun bunlara... hele bir de adam kafayı kırmış bir arabesk ise, geri adım atmanın tam sırası... "o"nunla ilgili buz gibi gerçekleri -genelde "o"nun kötü yönlerini-, mr. arabesk'in yüzüne söylersen bir arkadaş daha kaybetme potansiyelin oluyor resmen. "silkelen artık" dediğin zaman duruyor... müziğin sesini açıyor... iyice kuduruyor, rakıyı fondip yapıyor ve halının ortasına kusuveriyor.

lisede bir arkadaşım vardı, ayda 5 kızdan hoşlanan... arabeskgiller familyasındandı bu eleman. akşama rakı teklifinde bulunmuştu. ben de onayladım.

alışkanlıkları arasında olmamasına rağmen bir paket malbuş çıkardı, bana uzattı. ailem ve arkadaşlarım herhangi bir maddeye karşı zaafım olduğunu bilmesin istediğimden sosyal sigara içicisi değildim. reddettim kırmızı beyaz mucizeyi...

-ne oldu abi derdin nedir?
-kardeş çok seviyorum ya....
-başladınız mı hatunla?
-2 haftadır çıkıyoruz. kardeş çok seviyorum yaaa...
-peki.

sessizlik oldu. müziğin sesini arttırdı... rakısını yudumladı kendi etrafına efkar ve negatif enerji saçarak... ağzımı bile açmadım belki yukarıda bahsettiğim sebeplerden ötürü... belki de yaş olarak, hatta hayat tecrübesi olarak benden çok daha ileride olduğunu düşünerek.... lakin şimdi düşünüyorum da;

"ulan e be ******* **********. hatunla birliktesin. aynı şehri bırak, aynı okuldasınız. güzel bir ilişkiye başlamışsınız daha neyine efkar keder yapıyorsun ortamı bozuyorsun? amaç ne? ne zaman mutlu olacaksın?"

lakin şimdi düşünüyorum da;
"o masada elinde nokie n95le mutsuzum diyen emodan farksızmışsın..."

Hiç yorum yok: