Google+ boş mideye iki duble viski: "Sold My Soul"

21 Haziran 2012 Perşembe

"Sold My Soul"

Eskiden çok sık Facebook temizliği yapardım... Kadınlar girerdi listeye, kadınlar çıkardı. Tanımadığım veya sadece selamlaştığım adamlar eklerdi; hunharca silerdim. 150 ulaşabildiğim en minimal rakam olmuştu.

Daha sonra Facebook'ta bu temizliğin önüne geçemeyeceğimi farketmem çok sürmedi tabii. Tamamen reklam amaçlı kullanmaya başladım Facebook'u. Hunharca blog postlarının, radyonun reklamını yapıyor; katılacağım veya düzenleyeceğim etkinliklere adam topluyordum. Hoş, pek de bir etkinlik müptelası olma durumu yaşanmadı ancak işe yarıyordu.

Dün dışarıdaydım. Rastgele parçalar dinliyorum telefondan... Bir tını, uzun zaman sonra o kadar güzel geldi ki. Zakk Wylde'dı gitarı kucağına oturtan ve mikrofona yakaran. "Sold My Soul..." Sözleri benim durumumla belki birebir alakalı değil, çünkü bana bir sözleşme imzalatacak iblis yok. Ancak, "I have sold my soul for you" bile yeterliydi. Ardından "All for you." ve o nefis solo.

Ağaç Ev'e gittim oturdum. Uzun zamandır görmediğim bir arkadaşımla hasret giderme temalı bir sohbet, ardından evlere dağılış. Eve geldim, yayına girdim; tabii ki "Sold My Soul" ile başladım yayına. Alkolün de etkisiyle yapıştırmaya başladım bir iki parçayı, büyük resmi görebilmek adına. Yine Facebook'um dolup taşmıştı. Rahatsız etmiyordu insanlar da, tek gecelik ilişkilerim veya benimle bir daha yatma ihtimali düşük kadınlar; asla yatamayacağım kadınlar ve cinsel çekim dışında hiç bir şey hissetmediğim, muhabbetlerine bile tav olmadığım kadınlar... Teker teker sildim hepsini. Eğleniyordum, ve arkada "Ain't nothing I wouldn't do..." diyordu Zakk Wylde.

Çünkü emindim, bu kadınlarla tekrar birlikte olmak beni bitirecekti. Daha fazla çapkınlığa halim olmadığını düşünecektim, elimdekiyle yetinmeye çalışacaktım; ancak benim hayatımı değiştirmemin vakti gelmişti. Bunu kolilediğim eşyalara, taşınıyor olmama bakarak; Taksim'e son çıkışlarımı yaptığımı hatırlayarak bir kez daha idrak ettim.

Sonuç mu? Belki kadınım tekrar bana dönmeyecek, zaten bir sene geçti benim iletişime girmeye kastığım... Ve hiç bir şey olmadı, kesik kesik "Defol artık!" sözlerinden başka. Ancak şunu biliyorum ki, o ufak Facebook temizliğini yapmasaydım, buna pişman olacak; ve sadece bir iki saat için ihtiyaç duyacağım kadınları aramaya; onlara ısrar etmeye devam edecektim.

Şimdi tekrar canlı hissediyorum, en az ilk sigarayı bıraktığım zaman kadar. Zakk Wylde kimdir belki bunu saatlerce anlatamam burada, ancak parçanın linki de şudur.

http://www.youtube.com/watch?v=Q29SbuuvGEM



Hiç yorum yok: