Google+ boş mideye iki duble viski: Beyin Kemirgenleri Bölüm: 31

16 Haziran 2012 Cumartesi

Beyin Kemirgenleri Bölüm: 31

Bir diyalog, kısa kısa...
Yaklaşık 3 haftadır Ağaç Ev'de çalmaya devam ediyorum. Radyonun lansman partisiyle başladı teras macerası, süregeldi... Aranızdan Ağaç Ev'i ziyaret eden var mı, bilmem; benim bulunduğum bölge, barın arkasındaki bilgisayarın başı. Barmen de, zamanında "Pencü Se" isimli, ilk programda kovulduğumuz İTÜ radyo yayınını birlikte yaptığımız Erinç... Tencere yuvarlanır kapağını bulur hesabı, Ağaç Ev terasta barın arkasındaydık.
Diyalog şuydu:
-Biz, asla kadınların birinci tercihi olamayacağız. Sadece kadınların sevgililerini aldattıkları adam olacağız.
-Neden lan?
-Ne zamandır aynaya bakmıyorsun?

Haklı olduğuma bu kadar emin hissettiğim bir sınavım olmadı hayatım boyunca, veya bir davam. Ardından müziği verdim tekrar; o sürekli dalga geçtiğim grubun parçasıydı çalan... Tam her şeyi yoluna koydum, unuttum dediğim anda karşıma çıkan parça; "En Güzel Yerinde Evin".

http://www.youtube.com/watch?v=hbFX3NhS3AE

Hiç yorum yok: