Google+ boş mideye iki duble viski: Değişen dünya, sosyal medya, hacker grupları, tepki

8 Mart 2012 Perşembe

Değişen dünya, sosyal medya, hacker grupları, tepki

Uzun zamandır gözlemliyorum. Anonymous'un yaptıklarını, sosyal medya ile örgütlenen kitleleri, buluşmaları, internet üzerinden toplaşan insanları. Ancak göremiyorum. Gerçekten göremiyorum.

Bu hacker grupları dışında (ki Redhack de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde muazzam bir işe imza atmış), gerçekten etki yaratabilecek bir grup. Belki biraz da FEMEN, ki ülkemizin gündemine oturmadan önce de Milliyet.com galeri aracılığıyla eylemlerini fazlasıyla takip ettiğimiz bir gruptu. Şimdi diyeceksiniz ki ne saçmalıyorsun....

Ne saçmaladığımı söyleyeyim, insanlık konusunda, toplum, bilinçlenme vb mevzularda zerre umudum yokken bu tip hacker grupları; insanlığa inancımı yenilememi sağlıyor. Kimse "V" olmak zorunda değil, kimse "V" de olmamalı; lakin belli tabuları yıkan, belli başlı ses getiren faaliyetlere imza atan tiplerin de çoğu, boktan sosyal hayatlara sahip olan hackerlar, belki biraz da Wikileaks gerçekleri vs...

Evet, kıçınızın kılını kaşıyarak okuduğunuz bu blogu ben yazıyorum ve ben de göbeğimi kaşıyarak yazıyorum, ancak şunun da bilinmesini isterim ki, hacker olduğu duyulduğunda "Aıyh nerd" yaftası yapıştırılan insanlar, sizin boktan gösterilerinizden çok daha fazla ses getirecek, daha etkili işlerin altına imzalarını atıyorlar.

Hadi şimdi çıkın yirmi kişilik grubunuzla İstiklal Caddesi'nde yürüyüş yapın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

;) "Hiçbir şey tesadüf degildir"