Google+ boş mideye iki duble viski: Korku

12 Mart 2012 Pazartesi

Korku

Şu dünyada çok sosyal kadın kadar hiç bir şeyden korkmadım arkadaş. Gerek sevgili, gerek arada bir takıldığın kadın, gerek arkadaş olarak desteğini aradığın kadın, gerek dizinde yatmak isteyeceğin kadın...

Çok sosyal kadın, her zaman içimde ukte kaldı. Sebebi de, benden sosyal olması değil, bana vakit ayıramamasıydı. Bu yazıya başlangıç nedenim, az önce; uzun zamandır büyük aralıklarla takıldığım bir kadını facebook'ta online görmeme dayanıyor. Mesela beş kez çağırsam, birinde gelirdi. Daha sonra bu istatistik beşte birden daha da aşağılara düştü, ben de peşini bıraktım. Ha şimdi evin önündeyim dese kapıyı açarım orası ayrı...

Keza aynı şekilde, sosyalliğinden ve işkadını olmasından ötürü uzun zamandır görmediğim bir arkadaşım var. Çok teklif yaptık, çok ısrarda bulunduk, istatistikler; bir önceki örnekte olduğu gibi şekillendi. Şimdi söylesem bunu kendisine, veya yazıda etiketlesem; "Çok ayıp ediyorsun ama Mahmuuuğt" demez, kendini bilir; delikanlı kadındır ama yeter ulan, az da bize zaman ayırın; çok mu şey istiyoruz? Zaten arkadaşlarımın sayısı iki elin parmaklarını geçmezken...

Hayır onu beşi geçtim; sevgililerim de genelde böyle oldu benim. Evde oturmak isterim; film festivali derler. Okulda bira içmek isterim, beşinci kişiden tanıdığım bir puştun doğumgünü olur zorla oraya sürüklerler. Hayır, ben gerekli güveni de hissetmişim; sana biri sarkıntılık etmese de ağzının payını vereceğine eminim; kıskanmıyorum da, sen git diyorum; ama neden ben de gidiyorum?

Kadınları anlamak zor değildir, bak ben şırak diye yapıştırdım etiketi mesela; ancak bazı mantıkları veya zihniyetleri anlamak gerçekten çok zor.

O doğumgünü olan Berkecan cinsi herifleri de hayatımda tek görüşüm, sürüklendiğim doğumgünleridir. Amin.

Hiç yorum yok: