Google+ boş mideye iki duble viski: Beceremediklerimizden Bölüm: 2

29 Kasım 2011 Salı

Beceremediklerimizden Bölüm: 2

ben kadınları kullanırım,

ama cinsel güdülerim için değil,
birini unutmak için;
başka birinin koynunda biterim.








ben alkolü kullanırım,
birini unutmak için; başka bir şişede biterim.

ben arkadaşlarımı kullanırım,
kafamı dağıtıp başka şeylere konsantre olmak için.

ben okulumu, işimi kullanırım,
boş boş unutmaya çalışmaktan ziyade;
zamanımı dolu dolu geçirmek için.

ben sporu kullanırım,
ondan daha iyilerini bulabileceğim üzerine;
kendimi kandırmak için.

ben, sadece kullanır ve atarım.
dersiniz ya hep, tüketim toplumu...
ben tüketirim, ancak hayranlıkla baktığınız markaları değil;
etkinlikleri, insanları, olayları...

ve siz, ben bunu yaparken farkına bile varmazsınız.
çünkü, demiş ya büyük usta zamanında;
"kimse bilmez ne çektiğimi..."

Hiç yorum yok: