Google+ boş mideye iki duble viski: Aforizmik boşluk-tespit; gel-git. Hatta bir daha hiç gelme.

3 Kasım 2011 Perşembe

Aforizmik boşluk-tespit; gel-git. Hatta bir daha hiç gelme.

Değişen ruh hallerini değil de, sanırım değişen beni gösteriyor artık bunlar. Tahammülüm cidden kalmadı, neyi nasıl yapması gerektiğini bilmeyen; her haltı bana soran pop-tiplere... Aynı şekilde "kucağına düştüm ve seviştik" kadınlarına, suratına tükürülmeyecek adamların kölesi olmaya başlayanlara vs vs. Biliyorum, geniş bir yelpaze veya genel bir tanımdı bu.

Bugün ciddi ciddi Facebook ve Twitter'ı kapatmayı düşünüyordum, belki yakında hayata koyarım bu kararı.  Ancak şimdilik, çok da düşünmeden çatır çatır yazdığım "kısa" cümlelerle başbaşa bırakayım sizleri. Eyvallah.



şeytan diyor dondur okulu, kes saçları(kestim gerçi), tak kulaklığı, aç alice in chains'ten rooster'ı, askeriyeye teslim ol...
 ”Ben uzuyorum o zaman.Randevu sistemi iyiolmuş. Sap kalırsan ararsın. Eyvallah”son fbuddy kanalımı da kapatışım."becoming more than a man"
 evine "zaten sevgilisi var, sadece içip muhabbet edeceğiz." düşüncesiyle gittiğim milf beni beklentilerimin ötesine, yani yatak odasına geçirdiği gece, zaten istanbullular'ın sevmeyi beceremediğini tecrübe etmiştim. harbi, siz ne anlarsınız lan sevmekten?
i hate to breathe when love is in the air.
erkeklerin hastası olduğu kadınların makyajsız halini veya çirkin fotoğrafını araştıran, upload eden, bu konuda emek harcayan kadınlar var. bunu araştıracağına zayıflamaya çalış? omuzlarını genişletmeyi dene? ne bileyim yap bir şeyler?
cumhuriyet resepsiyonunu kendisi düğün dernek gezerken, "acımız büyük" bahanesiyle iptal eden zihniyetten ne kadar tiksiniyorsam; bugün profil fotoğrafını değiştiren, Atatürk'ü twtiter'da trend yapmaya çalışan zihniyetten de o denli tiksiniyorum.
hayır, saatimi bir saat geri almıyorum. nasılsa 6 ay sonra bir saat ileri alacağız.
 
 
 



Hiç yorum yok: