Google+ boş mideye iki duble viski: Gerizekalı Kadınlar vs. Ben

16 Şubat 2011 Çarşamba

Gerizekalı Kadınlar vs. Ben

says:
bu arada
mahmut
sırtın için
cildiyeye git
bence
dokunurken pürüzlü
ister sikine tak ister kafana
DIS says:
ıı ben öyle bişey yaparsam
seni de laazer epilasyonda görebilecek miyim?
says:
ben gittim bebeğim.
DIS says:
ooo vallaha mı lan?
says:
evet ve sana
DIS says:
göğüs aralarına uçak inebiliyor mu artık?
says:
teşekkür ediyorum
DIS says:
bak şimdi işin rengi değişti
says:
sen dedikten hemen sonra gitim
DIS says:
ben bişey demedim ki
selçukla karıştırıyorsun
says:
aynaya bakıp fark ettim
erkeklerin önerilerini dikkate alırım
DIS says:
bak kızım, bak güzelim
says:
yo sen demiştin
bana
DIS says:
iyi halt edersin de
ben sana öyle bişey demedim
selçuk dedi
says:
dedin mk
dedin lan
öff
manyak mıyım hatırlıyorum
DIS says:
ayrıca sırttaki sivilcedir, geçer de ahmaklık geçmez yavrum be
says:
bir epilasyona git gel dedin
DIS says:
şizoluğun da ayrıymış ha...
says:
aynaya baktım doğru dio bu herif dedim
DIS says:
o herif ben değilim işte
says:
öyledir bu işler. bir buçuk sene tedavi gördüm lan ben
uyuyun siz uyuyun hahaha
DIS says:
afferin erol büyükburç
says:
baybay ^^
DIS says:
iyi ki görmüşün o tedaviyi
fitil de verdiler mi?
yook anala biraz meğilin vardı da o yüzden soruyorum.
says:
yok ama o güzel bir şey. neyse karıştırma .
DIS says:
anal güzel, oral güzel, vajinal güzel. deliye her gün bayram şerefsizim.
tamam defol ya kafa açtın akşam akşam.

Hiç yorum yok: