Google+ boş mideye iki duble viski: Wanted Alive

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Wanted Alive

-Fazlasıyla hamarat olmaktan ziyade, ev işlerinden az çok anlayan; bir de harika yemek yapamaktan ziyade sabahları bana kahve veya kahvaltı hazırlamayı çok görmeyecek,
-Her yerde okuduğunu/izlediğini/dinlediğini satan çakma entelden ziyade, birikimli, rahat muhabbet edilebilecek,
-Dikkat çekmek için -(homo/bi)seksüel olmadığı halde çevresindeki kızlarla öpüşmeyen,
-Ailesinden ayrı yaşayan ve evine gittiğimde başımı dizine koyabileceğim; zaman zaman anaç yaklaşabilecek,
-Maymun iştahıyla keman çalmaktan fotoğrafçılığa, blog yazmaktan çizime her boku deneyip yarıda bırakmayan,
-Bebelerin gittiği(Pendor, Küçük Beyoğlu, KafePi, AsmalıMescit'in bir kısmı, Nevizade'nin bir kısmı) ortamlara gitmeyen ve ota boka(çevre masalardan birine doğumgünü pastası gelmesine) "VUUUU" diye bağırmaktan hoşlanmayan,
-Benimle izbe barlarda, blues barlarda ve meyhanelerde içebilecek,
-Konuştuğu zaman kulaklarımı tıkatmama sebebiyet verecek kadar aptal olmayan,
-Uçan kuşu bile drama çevirmeyecek,
-Hayatını ve hayatımı kompleks bir hale getirmeyecek(kısacası sikmeyecek),
-Az kaprisli, suyuma ve kimi zaman suyumdan huyumdan çok; huysuzluğuma gidebilecek,
-Yatakta iyi ve blowjob yapmaktan hoşlanan,
-Tercihen beyaz tenli, narin fizikli, geniş omuzlu, tüysüz(evet lazer epilasyondan bahsediyorum), "yüzüne bakmağa kıyamayacağınız",
-18-33 yaş aralığında(evet anneannelerle yatmıyorum),
KADINLAR ARANIYOR!

not: evet, ben "o"yum diyorsan; bunu sana armağan ediyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=lzWa8QdJ8-E
(mark lanegan-i'll take care of you)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar da güzel tarif etmişsin! yasla başını reçete gibi karıya... bir süre sonra kaldır kafayı. "ilişki adamı değilmişim a.k! iyi de kızdı ama lüzum yok böyle bağlanmaya..." de. egon tavanda bas git. bak bakalım o kız uçan kuşa darama yapıyo mu sonra.

Adsız dedi ki...

kadınlara "karı/ bağyan" demekle değerin azalıp artacağına inanmadığım için bir kez daha memnun olsam da ismimi vererek yazamadığıma ve türkçe konusundaki hassasiyetimin bir kaç klavye hatası yüzünden gölgede kalmış olmasına üzüldüm yorumunu okurken. pek reddedilmedim, çok terkedildim; ama "yine de aşka inancını koruyan saftirik" olmayı beceremedim. lakin inanıyorsan sevmeyi gerçekten becerebileceğine, anlaştık pekala.