Google+ boş mideye iki duble viski: Dayı/Ramiz Dayı/Zakk Dayı

8 Ocak 2010 Cuma

Dayı/Ramiz Dayı/Zakk Dayı

Benim hiç çılgın dayım olmadı lan... Düşününce hakikaten olmadı. Halbuki ne güzeldir değil mi dayı kavramı? Amerikan dizilerinde üstü açık araba kullanan, genç, yakışıklı ve kızların gözdesidir dayı... Misal; Jesse dayı vardı Full House dizisinde.. Veya biraz daha Türk kültürüne yaklaşırsak yeğeniyle rakı içen, geyiği sağlam adamlardır dayılar. Benim bir dayım vardı. O da çılgın sayılmazdı pek. Bir kez fantasının içine karabiber dökmüştüm, bir kez de senet yatırmayı unuttuğu için 3 ay kadar içeride yatmıştı. En çılgın olaylarımız bu yani...

Gelgelelim, facebook'ta milletin paylaştığı video'lardan takip ettiğim kadarıyla yeni bir kült doğuyor. Ezel... Bir kez bile oturup izlemedim ne yalan söyleyeyim. Anladığım kadarıyla da bu dizide her söylediği atasözü olacak bir Ramiz Dayı var. Tuncel Kurtiz'in canlandırdığı... Sözlüklerde gezinirken farkettim ki, Ramiz Dayı başlığında Tuncel Kurtiz başlığına oranla daha fazla giri var. Yazık ulan, herife asıl kimliğini unutturdunuz resmen... Gelgelelim; olay bir veya iki hafta önce koptu benim için...

http://www.imdb.com/title/tt1447480/

Ahanda bu linkteki filmin kısa teaser'larını izledim. Bir de ne göreyim! Zakk Wylde, ana karakterin dayısını canlandırıyor. Hem de bildiğimiz Zakk Wylde. Böyle gitarlı mitarlı, bilekliğini de takmış.

Söylemedi demeyin, Ezel izleyicilerinin Black Label Society sevenleri muhtemelen Ramiz'i satıp Zakk'e çökecek yakında.

Bense her zamanki gibi çılgın dayı hayallerimi devam ettireceğim...

1 yorum:

ummagumma dedi ki...

güzel yazı yeğen