Google+ boş mideye iki duble viski: Gemiden sıkılan Cypher misali, stajdan sıkılan ben, Ankara'yı terkediyorum. [SONUNDA]

28 Ağustos 2009 Cuma

Gemiden sıkılan Cypher misali, stajdan sıkılan ben, Ankara'yı terkediyorum. [SONUNDA]

"I'm tired, Trinity. Tired of this war, tired of fighting... I'm tired of the ship, being cold, eating the same goddamn goop everyday..."
böyle diyordu cypher, neo'yu öldürmek üzereyken...
ben işbirliği falan yapmayacağım çok şükür, ama birazcık kaçış durumu da yok değil...

3 hafta önce geldim buraya. 4 hafta yapmam gereken stajı 3 haftada bitirip memlekete dönüyorum. bakalım ben cypher olsam ve ankara da gemi olsa, ne derdim?

"yoruldum... yalnızlıktan, çalışmaktan... sabah ve akşamları -yaz mevsiminde-üşümekten, her gün toplam 4 saat otobüs yolculuğu çekmekten... eve 9'da gelip 11'de yatağa girmekten... kırık mutfak musluğundan, çamaşır makinesi olmamasından, yemek yemek için otobüse binmekten... ramazan dolayısıyla iş çıkışı ağzına kadar dolu olan lokantalara gidememekten... her gün aynı lanetolası izbe barda aynı lanetolası tavuklu sandviçi yemekten ve aynı boktan birayı içmekten..."

2 yorum:

Mustafa Dumlupınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mustafa Dumlupınar dedi ki...

aynı dertten ben de muzdarbimi bugünlerde.. ama benim de tezkere yakındır..