Google+ boş mideye iki duble viski: En prensipli "odun".

24 Ağustos 2009 Pazartesi

En prensipli "odun".

Bağırıyor...
"Yanıma gel!"
Yatağa uzanmış...
En tiksindiğim iki şey... Birincisi köpek gibi çağırılmak, ikincisi ısrar. İkinciye geçmesi çok uzun sürmüyor.
"Mahmut hemen yanıma gelmeni istiyorum."
"Lütfen buraya gelir misin?"
"Uf iyi gelmezsen" gelme diyor ve yastığa sarılıyor.
Seks çok garip bir şey aslında. Türkiye'de bir mücevher erkeklerin ulaşmak için bin bir numara çevirdiği... Benimse kimi zaman tiksindiğim. "Hadi lan oradan!" dediğinizi duyar gibiyim ama olmayınca olmuyor işte. Bütün zevki, tutkuyu, arzuyu kıran bir hareket, bir tavır oluyor.
Bazen, prezervatif almaya banyoya gidiyorum. Dönüşte gördüğüm manzara: cenin şeklinde uzanmış bir kadın yatağımda... Tiksindiriyor. Tecavüz ediyormuş gibi hissediyorum ki bu aslında son dakika direncinden, nazdan ibaret bir tavır. Ama gururu kırılıyor işte insanın... O tutkuyu karşı taraftan da görmeyince...
Film nasıl mı bitiyor? Doğruluyor, oturuyorum yatağın kenarında. Elimde bir sigara, sırtım partnerime dönük... Akabinde iyice soğuyorum karşımdaki insandan ve başka bir şeyle ilgileniyorum. Yazının başındaki diyalog da dejavu misali tekrar ediyor kendini...
Olmayınca olmuyor işte.

1 yorum:

littleiv dedi ki...

vay güzelmiş baya