Google+ boş mideye iki duble viski: "peki alkol de çözüm olmadığında neye başvuracaksın?"

12 Aralık 2010 Pazar

"peki alkol de çözüm olmadığında neye başvuracaksın?"

günlerdir kafamı kurcalayan soru... uzun bir süredir uyku problemim var. ne psikiyatra görünmek istedim, ne de milletin sidik yarıştırırcasına kullandığı hapları denedim. apranax, xanax, prozac vs vs. biliyorum çünkü herkes kullanıyor, veya kullanmış olduğunu iddia ediyor. lisedeyken yapılan "bir kasa bira içerim" geyikleri gibi, bu ilaçları kullanıyor olmakla da övünen tipler var şaka maka. gelgelelim; tamamen bitkisel ve reçetesiz satılan atarax dışında herhangi bir medikal çözüme de başvurmadım bunun için.
uykusuzluk yeterli oluyordu bir ara. bir gece uyuma, ertesi akşam gir yatağa. sonra onu geçip dört-beş saatlik uykulara ve kahve seanslarına başladım.
zirve yaptığım nokta: geçen sene, final dönemi... günde iki vitamin hapı(şu balerinlerin falan kullandığından), iki-opsiyonel üç litre kahve, büyük bir şişe kola, ağrı kesici niyetine majezik, iki kutu red bull falan devam ettim. halisülasyonlar mı, aklını kaybettiğini düşünerek geçirilen depresyonlar mı dersin... finaller sona erince, ben de sona erdim tabii. hepsinden bir anda kesince kendini, bünye dayanamadı ve bayılıverdi. yaşayamıyordum adeta. günde en fazla sekiz saat ayaktaydım ve hep bitkin hissediyordum, başım sürekli çatlıyordu. yaz boyu detoks dedim; ne kafein, ne enerji içeceği, ne de hap kullandım ve ilk haftanın sonunda hasta oldum. doktora gittim fakat reçeteyi yırtıp attım.

ve yine aylardan kasım... günün sonunda bünyeye alkol girmeden rahat uyuyamıyorum. gündüz mü? rezalet geçiyor. beynim kaynama noktasına ulaşıveriyor gün ortasında. herkesin bir anda sesini kesmesini; yakınmalarını, şikayetlerini de makatlarına sokup defolup gitmelerini yeğliyorum. olmuyor, fırsat buldukça duvarları yumrukluyorum. eve geliyorum; ilk iş yemek, ikinci iş duş, üçüncüyse tabii ki tekel bayiine telefon...

ve şimdi farkediyorum ki, bünyeye artık alkol de etki etmiyor. sinire kesiyorum gecenin köründe, sarhoş sarhoş girdiğim yataktan bir saat sonra ayık kalkıyorum. ve şimdi bambaşka bir soru soruyorum; "biz bu bokun içinden, nasıl çıkacağız?"

zırlamamamı dinlediniz, iyi geceler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çıkarsan buraya yaz çünkü uyuyamıyorum amk.