Google+ boş mideye iki duble viski: Herkes Aldatır.

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Herkes Aldatır.

Kadınların en çok kullandığı savdır, "aldatmak fiziksel olmak zorunda değildir." savı. Bunu diyen kadının sütten çıkmış ak kaşık olduğunu mu düşünüyorsunuz? Veya, sabah 9 akşam 5 çalışan, evden işe işten eve takılan erkeğin masum olduğunu mu?

Bazı aforizmaların zihnimize girişi, 6 sapın bir gece kulübüne girişinden daha zordur. Lakin bir adım daha atıp, tekrarlıyorum: "Herkes Aldatır."

Gelelim psikolojik veya fiziksel mevzuuna. Şunu bir sorun kendinize, işyerinde çekici bir kadınla veya çalışanıyla konuşan erkek ne düşünür? "Ne tatlı hihi" diyip geçmeyeceği kesin. Aklına ilk olarak "Evli olmasaydım..." şeklindeki hala-amca benzeri ilişki gelir mi gelmez mi?
Ters açıdan bakarsak, kızkıza dışarı çıkan bir kadınlar kulübünü gözünüzün önüne getirin. Sadece erkekleri yanında olmadığı için mi rahattır bu kadınlar? Veya sadece oje, alışveriş, ayakkabı konuşabildikleri için mi rahattır bu kadınlar? Yoksa etraftan gelen bakışlar -çok hayvanca olmadığı sürece- hoşlarına gittiği için mi rahattırlar?

Gelecek ilk iki tepkiyi az çok tahmin edebiliyorum yukarıda yazdıklarımla ilgili.
Birincisi muhtemelen senin "anan baban bacın yok mu ulan?" şeklindeki liseli, sivilceli ve ergen savunması, ikincisiyse kesin "dünya senin s..inin etrafında dönmüyor" tepkisi.
Bir numara için; evet, var ve hala evliler.
İki numara içinse; dönüyor veya dönmüyor, bu benim sorunum, tabii peynirli whopper'ıma üflemek gibi bir derdin yoksa diyorum.

Şimdiden hazırlayayım cevaplarınızı da sonra notlarınızı gördüğünüzde ağlak olmayın.

Hiç yorum yok: